Anton har Segeltorps IF som moderklubb och spelade i Torpet tom 24/25.
1. Vad har du för förväntningar på nästa säsong?
Att växa in i tränarrollen på hockeysidan och att leverera en bra och sammansvetsat j20 lag för kommande säsongen.
2. Vad kan laget förvänta sig av dig som tränare?
En angagerad assisterande tränare som vill pusha och hjälpa dem att blir en bättre hockeyspelare.